Exposició de fotografies de grafit al Centre cívic l’Estació  

Una seixantena de fotografies de grafit realitzades en diferents punts de Catalunya és poden veure fins a finals d’any en la 1a planta del Centre cívic l’Estació. Hi ha fotografies de grafit i també representació d’altres estils com poden ser les pintures de murals. En aquesta mostra hi ha una part important de grafits del Vendrell. Un municipi que fa més de deu anys que organitza un concurs de grafit i que aquest s’ha desenvolupat en diferents espais del municipi fins a tenir un important patrimoni en art urbà que es pot admirar passejant per algunes zones del Vendrell. A aquesta iniciativa també s’han afegit altres entitats públiques i privades que han utilitzat aquest art per deixar petja en les nostres parets. La mostra ha estat organitzada per ARGA ( Associació de Recerca Grafològica Aplicada ) que sempre ha mostrat un especial interès per aquest art vinculat a la grafologia. La mostres s’anomena “Les parets parlen” i l’horari de visita és dilluns a divendres de 9 a 14 hores i de 15 a 21 hores.

Llegeix altres notícies